Thursday, August 21, 2008

IMPIAN SEORANG IBU...

Masa sekolah dulu cita2 aku yng sebenarnya nak jadi nurse,,,,cita2 hanya tinggal cerita dan cinta je,aku berharap sangat yang ain dapat merealLisasikAnnya...ain pulak minat nak jadi cabin crew kat MAS mcm makcik dia...aku frust skit coz dari kecil aku ajar dia bertudung dan dia sentiasa bertudung kemana je,tapi kalu itu impian dia (setiap org ada impian) aku redha...skrang ni aku keNa slow down skit blogging kerana nak support ain belajar,SPM coming soon. bulan NOV...bukan senang nak jaga anak remaja ni,,TERIMA KASIH YANG TERAMAT BUAT sutarni (maid aku) coz banyak menolong aku.

2 comments:

Kebod's Family said...

chaiyok2 ain...semua berjaya kemenara gading...

Feq said...

Salam Puan,

Boleh visit ke http://feqqdiwaris.blogspot.com/ demi masa depan anak2 & family