Saturday, August 9, 2008

Kisah cinta pertama yang hendak diceritakan

1) Ini kotak yg menyimpan HADIAH & surat CINTA & surat Gaduh aku & farid (312 pucuk ) tak sanggup aku nak baca,,,,pecah perut aku...Lawak giler CINTA MONYET AKU.
2) Hadiah yang paling aku suka (baju kurung-jahit tangan HASIL JAHITAN nenek farid) masa aku form 4
....ALKISAHNYA ....First time pegi KL (sambut tahun baru) ikut makcik,,aku dari Terengganu dan farid dari Melaka,aku jumpa farid & geng kat dataran merdeka..aku yg start dulu tegur dia,,tak penah aku jumpo pakwe hemson kat kg & sekolah aku),kami bertukar alamat (masa tu aku umur 13 thn dan farid tue 2 tahun dari aku)...dipendekkan cerita,,lepas SPM aku kawin (cinta yg memang dicita-cita),,,,,cinta pertama dan terakhir insyaallah...lepas kawin farid sambung belajar utk merialisasi impian dia menjadi seorang jurutera.....aku pun berjaya gak,jadi juru rumah tangga selama 7 thn,dan ........AKU MULA BERKERJA PADA USIA 25THN.

5 comments:

ietams said...

wahhh dasat la kak watiee.

Ogy said...

Salam perkenalan dari saya..
Saya jumpa blog u ni dr kawan forum saya Ma (fatma aka vogue2704)..Seronok pulak baca pasal kenangan cinta u ni..(sorry tak tau nk panggil kakak ke adik sbb tak tahu umur...) Tak sangka ya..First love terus sampai ke jinjang pelamin...Saya doakan semoga...Itulah kekasih awal dan akhir...sehingga menghembus nafas terakhir...

wati said...

salam perkenalan dari saya jugak..saya dah lama singgah kat blog awak...suka sangat singgah blog u....sama citarasa SHABBY CHIC..UMUR SAYA 35 THN

Ogy said...

oohh awaklah wati yg dulu ada bg comment kat blog g tu ye....
heheh g ingatkan sepupu g sbb namanya wati juga...
ni nk kena panggil kakak ke tak payah..g umur 30....
suka tengok rumah akak jugak...
cantiklah...

Anonymous said...

anda adalah 1 dari ramai yang berjaya menggapai cinta pertama n terakhir......hargailah..ramai yang tidak mendapat realiti itu..termasuk aku...sedih