Friday, January 2, 2009

Azam 2009

Azam pertama aku tahun ni masih sama..utk menjaga kesihatan aku...sejak Aug 2008 aku sudah berhenti mengambil daging dan contraceptive pill..sekarang aku hanya mkn ikan sahaja dan kadang2 daging ayam..insyaallah pada 16 may nanti aku akan buat fully medical check-up termasuk pap smear....AKU harap kesihatan aku kekal sihat,,inilah hadiah utk family aku


Azam kedua aku MenDEKATKAN LAGI DIRI DENGAN ALLAH

Ya Allah! Maka sehina nya sifat kehambaan ku ini.... restui lah perjalanan ku ini dalam mencari cinta Mu. Dalam meraih cinta Mu. Agar tidak sesat dalam jalanan nan berliku mencari diri ku ini di penjuru waktu.

2 comments:

payarumput21 said...

Salam..

Hmmm.. insya Allah.. mudah2an kita2 semua sihat dalam peliharaan Nya..

Kalau tak sihat.. mcm mana nak jaga keluarga dan mereka2 yang kita sayang :)

wati said...

betul 2 ISMA,,,