Friday, January 2, 2009

Perkembangan chikungunya.....



Bil aje RM 99.60
uBATNYE
1. T.printon (tahan gatal dan selsema)
2. T.voltaren (tahan sakit)
3. Ubat sapu warna putih
itu kira OK lagi.....yg dasyatnye doc tu kata farid hanya kena ruam biasa je......TENGKORAK betuiiiii



Keadaan sendi kaki farid yaNg membengkak (pakai selipar pun susah),kami pergi ke SALAM medical central..bayar mahal,,adake bagi ubat biasa yg aku boleh dapat kat klinik panel aku..tulah farid!!!!! aku ajak pegi hospital kerajaan tak nak...aku kesian sangat bila dengar keluhan sakit (bisa sangat bila tersentuh),,aku terpaksa sapu Franch Oil,walaupun farid marah (farid tak suka bau oil tu).......ALHAMDULILLAH ruam kat kaki dia dah berkurangan cuma sendi je yg makin membengkak..lanni aku risau sendi tangan DIA lak....

No comments: